siitähän onkin aikaa kun viimeksi kirjoitin. Paljon on tapahtunut muttei sitä plussaa :( En nyt ihan kaikkea jaksa tähän tilittää muutakun sen että pitkä kierto takana (75pv) ja käynti yleisellä lapsettomuusklinikalla jossa mua ei otettu tosissaan.

Nyt sitten tän päiväsiin tunnelmiin:
Oon ihan täysin kokonaan rikki. Tiedän että kaikki on vaan tyhmän pms-oireiden syytä mutta silti. En jaksa. En vaan jaksa enää yhtään olla vahva ja onnellinen ja ja ja. Tää on niin perseestä. Varsinki kun järki koko ajan sanoo että nyt ei ees olis paras hetki lapselle niin silti. Eniten varmaan tässä asiassa sattuu se että kroppa ei toimi. Ei toimi varmaan enää koskaan sillein että olisi mahollista jotain saada aikaan.

Kaikki sanoo että stressaaminen ei auta. Ei varmaan joo mutta miten voit olla ajattelematta jotain mikä on niin iso elämänmuuton ja mitä varten sitä koko ajan elämäänsä valmistelee? En voi ymmärtää. Mulle ainakaan tää lapsiasia ei koskaan tuu olemaan niin yhdentekevä että pystyisin oleen stressaamatta. Menisin varmaan käymään vyöhyketerapiassa jos rahat riittäisi.

Nyt oon ajautunut siihe pisteeseen että mun varmaan vaan TÄYTYY pakolla laittaa mun ajatukset johonkin muuhun. En vielä tiedä mitä tai mikä se on mutta jotain on keksittävä. Mun on lopetettava mun menkkojen kyttääminen, kiertojen laskeminen yms. Mun vaan täytyy unohtaa kokonaan tää projekti ja ajatella elämää eteenpäin ilman sitä vauvaa. Nyt on sen aika ja mun on pakko se tehdä!

Nyt kun se on kirjattu ylös niin eikun tuumasta toimeen. Me ollaan ostamassa uutta autoa. Siihen varmaan saan ajatukset kiinnittymään. Ja oon alkanu käymään salilla 3-4 kertaa viikkoon. Siitäkin saa muuta ajateltavaa! Mitäs muuta? Kesällä olis kiva panostaa myös parisuhteeseen kunnolla ja meille tuleekin tässä piakkoin vuosipäivä. Kullalle vois keksiä kans jotain kivaa <3 Ainoo on vaan että kultakin aina sillon tällön juttelee mun kanssa näistä vauvajutuista eikä se tee yhtään hyvää mulle....
niin ja meinasin tärkeimmän unohtaa. Kaikilla vauvasivuilla liikkuminen kielletty! Kattelen vaikka uutisia tai jotain mutta vauvasivut on pannassa. Täytyy tosin käydä palstalla sanomassa etttä mua ei hetkeen sitten näy mutta muten pidän ihan hiljaista niin kauan kunnes mieli on parempi.

Noniin onhan tässäkin on jo kaikenlaista. Nyt sitten puuttuu enää se toteuttamispuoli. Ainakin kovasti yritän. Ajattelen kaikkea muuta ja jos vauvat tulee mieleen niin ajattelen sitten vaikka kissoja! Joo hommais meille toisen kissan :D siinä vasta projekti. No mutta nyt meen sänkyyn maate ja yritän kovasti toteuttaa tätä ja ajatella vaan poneja :D
Öitä